Inteligentna przyszłość: Eksploracja AI i Monetyzacja Danych w Execon

16 June, 2023

Czy wiesz, że Execon

świadczy usługi oraz buduje i rozwija produkty w oparciu o #sztucznainteligencja, #AI, #uczeniemaszynowe?

#ChatGPT spowodował ogromne zainteresowanie tematami dotyczącymi AI, natomiast my realizujemy bardzo ciekawe i pełne wyzwań projekty z zakresu sztucznej inteligencji oraz świadczymy usługi z zakresu monetyzacji danych oraz data driven marketing.

 

Poznaj nasze inicjatywy z zakresu #AI i #datamonetization:

#AbeeCloud EventCollector – rozwiązanie Abee Cloud Event Collector to szybkie do wdrożenia narzędzie umożliwiające zbieranie informacji o zachowaniach konsumentów na witrynie internetowej. Generyczny model danych – Customer e-commerce DataMart opisuje szczegółowe informacje: lokalizacja, mobilność, zawartość koszyka zakupionego, zawartość koszyka porzuconego, pozycje usunięte z koszyka przed dokonaniem transakcji, lista życzeń oraz wiele innych z zadaną częstotliwością (real-time, dzinnie, tygodniowo, miesięcznie). Świadczymy usługi w zakresie budowy customowych modeli AI – dedykowane modele segmentacyjne oraz personalizacja i roadmapa działań (kampanie eventowe).

 

#MeetTheCustomer #DataMonetization – Przenikanie się zachować konsumentów w świecie online i offline stanowić może coraz większe wyzwanie w zrozumieniu preferencji zakupowych i lepszym przewidywaniu potrzeb konsumentów. Dane odgrywają tutaj kluczową rolę. Decydujące jest zebranie danych ze wszystkich obszarów działalności w jednym, scentralizowanym miejscu. Z najnowszych badań wynika, że strategia Unified Commerce pomaga przedsiębiorstwom z sektora handlu detalicznego wzmacniać interakcję z Klientem, zapewniając lepsze doświadczenie zakupowe, na pierwszym miejscu stawiając wygodę klienta w procesie zakupowym. Obejmuje to dane zebrane m.in. z systemów PoS, informacje o wybieranych metodach płatności, preferencje dot. kanałów kontaktu z marką czy zapisy do programów lojalnościowych. Analiza danych to jedno z kluczowych działań detalistów w celu poprawy wydajności, zwiększenia współczynnika konwersji i wzrostu sprzedaży. Badanie Adyen Retail Report 2022 wskazuje, że aż 55% klientów pragnie, żeby sprzedawcy wykorzystywali technologię w celu przygotowania produktów z internetowej listy życzeń klienta, do przymierzenia w sklepie. Co więcej, 60% chce, by sprzedawca oferował możliwość wysłania produktu, którego brakuje podczas wizyty w fizycznym sklepie, do domu klienta. 44% konsumentów chciałoby, aby to sprzedawcy zapamiętywali ich preferencje i historię zachowań. Ma to pomagać tworzyć bardziej sprofilowane doświadczenie zakupowe. Z drugiej strony, jedynie 23% detalistów wykorzystuje dane o płatnościach do zrozumienia tego, jak i kiedy kupują ich konsumenci.

Execon oferuje usługi wsparcia w budowaniu przewagi konkurencyjnej w tym obszarze, pomagając efektywnie wejść w świat cyfryzacji oraz budować inteligentny, spersonalizowany dialog z klientem poprzez wydobytą wiedzę z danych. Execon to doświadczony zespół ekspertów i konsultantów z obszaru Data Driven Marketing/ Data Strategy oraz Data Scientist specjalizujący się w dostarczaniu skutecznych rozwiązań analitycznych wykorzystujących Artificial Intelligence/ Machine Learning w celu zrozumienia preferencji i potrzeb konsumentów.

 

 

#Segmentation #Personalization #Hiperpersonalization – budujemy efektywne segmentacje dopasowane do potrzeb naszych Klientów, wykorzystywane do budowy przewagi konkurencyjnej, zwiększania sprzedaży oraz lojalizacji i przywiązania konsumentów.

    • Segmentacja behawioralna konsumentów online na podstawie precyzyjnie zbieranych danych z witryny internetowej
    • Segmentacja koszykowa offline danych paragonowych pochodzących z sieci sklepów stacjonarnych
    • Segmentacja behawioralna konsumentów offline odwiedzających sieć sklepów stacjonarnych
    • Segmentacja sklepów stacjonarnych na podstawie segmentacji koszykowej offline danych paragonowych
    • Segmentacja behawioralna klubowiczów na podstawie danych z programu lojalnościowego, zachowań zakupowych online na platformie e-commerce oraz zachowań zakupowych offline w sklepach stacjonarnych
    • Personlizacja i Hiperpersonalizacja – dopasowanie w real-time witryny internetowej do preferencji i potrzeb konsumenta na podstawie historii e-zachowań np. informacja o zawartości porzuconego koszyka zapisywana; przy kolejnej wizycie spersonalizowany CTA na produkt/usługę z porzuconego koszyka -> np. KUP/RABAT lub przypomnienie „DOKOŃCZ ZAKUPY” lub  w zależności od stanów magazynowych zarządzanie spersonalizowanymi ofertami dla Klientów oglądających OFFER POOL – hit produkty – akcja „wietrzenie magazynów”

 

#AbeeCloud TST – najbardziej złożone testy A/B w Polsce. Kompletne alternatywne ścieżki sprzedażowe – od prezentacji produktów, przez koszyk, dane osobowe i dostawy, aż do strony podziękowania za zamówienie. Dzięki rozwiązaniu Abee Cloud w łatwy i szybki sposób można przetestować różne warianty serwisu internetowego, wskazując rozwiązania najlepiej spełniające założone cele biznesowe. Szybkie do wdrożenia i intuicyjne w obsłudze narzędzie. Nie wymaga angażowania IT po stronie e-commerce – wystarczy wpięcie w stronę dostarczonego skryptu js. Elastyczny model rozliczeń (oparty na opłatach abonamentowych).

 

Paulina Zamojska
Line of Business Director

We are waiting for you!

Join our team. You want to develop and implement interesting projects. Do you want to work with the IT world with people full of passion and team spirit?

© 2023 Execon | All rights reserved | Privacy policy