ilość wyników: 10

Technologia IT

Dostarczymy odpowiedzi na krytyczne pytania dotyczące biznesu oraz IT. Współpracujemy z naszymi Klientami w zakresie doradztwa - zarówno wsparcia...

Technologia IT

Dostarczymy odpowiedzi na krytyczne pytania dotyczące biznesu oraz IT. Współpracujemy z naszymi Klientami w zakresie doradztwa - zarówno wsparcia...

Technologia IT

Dostarczymy odpowiedzi na krytyczne pytania dotyczące biznesu oraz IT. Współpracujemy z naszymi Klientami w zakresie doradztwa - zarówno wsparcia...

Technologia w biznesie

Dostarczymy odpowiedzi na krytyczne pytania dotyczące biznesu oraz IT. Współpracujemy z naszymi Klientami w zakresie doradztwa - zarówno wsparcia...

Technologia IT

Dostarczymy odpowiedzi na krytyczne pytania dotyczące biznesu oraz IT. Współpracujemy z naszymi Klientami w zakresie doradztwa - zarówno wsparcia...

Technologia IT

Dostarczymy odpowiedzi na krytyczne pytania dotyczące biznesu oraz IT. Współpracujemy z naszymi Klientami w zakresie doradztwa - zarówno wsparcia...

Usługi

Konsulting IT

Dostarczamy odpowiedzi na krytyczne pytania ze styku biznesu oraz IT.

Doradzimy, jaką technologię wybrać do realizacji określonych celów. Sprawdzimy, co ryzykujesz i jak to zminimalizować. Z nami możesz skonsultować swoje plany rynkowe i dowiedzieć się, jak najlepiej je zrealizować.

Wyrastamy z branży technologicznej, a doradztwo biznesowe jest naszą wyjątkowo mocną stroną. Współpraca odbywa się w modelu zwinnym, przy pełnym zaangażowaniu ekspertów dziedzinowych. Nasi konsultanci i analitycy pomagają dostarczyć świeżego spojrzenia w oparciu o solidne doświadczenie: uczestniczyli w projektach transformacji jednostek IT i e-commerce. . Brali też udział we wdrażaniu procesów zarządzania architekturą korporacyjną oraz architekturą rozwiązań.

Rozwiązania portalowe

Pomożemy rozwinąć twój e-biznes. Doradzimy, jak aktywnie komunikować się z klientem. W zależności od rodzaju i celu działalności, pomożemy Ci stworzyć własny portal: e-commerce, informacyjny, intranetowy, obsługowy lub samoobsługowy.

Współpracujemy na każdym etapie: specyfikacji wymagań, projektowania nawigacji i architektury informacji. Doradzamy przy wyborze platformy. Wdrażamy projekty oparte o rozwiązania OpenSource (Liferay Portal) oraz silniki komercyjne (Oracle ATG, Hybris).

Oferujemy usługi z zakresu User Experience – badania, audyty, projektowanie. Korzystamy z narzędzi Google Analytics, Comscore, Gemius, IBM Tealeaf oraz własnych zaawansowanych rozwiązań. Nasi analitycy są do ciągłej dyspozycji zespołów Klienta w zakresie rozwijania procesów i publikowania treści.

Analityka webowa

Wiemy, jak spojrzeć na Twój serwis oczami klienta. Powiemy, jakie czynności w jego obsłudze sprawiają im największe trudności. Usprawnimy działanie twoich internetowych kanałów komunikacji z klientem: uczynimy je bardziej intuicyjnymi i pozbawionymi barier. Skuteczność twoich serwisów poprawimy z wykorzystaniem narzędzi takich jak IBM Tealeaf, Google Analytics, IBM Coremetrics oraz Comscore. Działanie tych narzędzi zestawimy z doświadczeniem naszych analityków i ekspertów UX.

Rozwiązania mobilne

Z doświadczenia wiemy, jak istotne w sprzedaży i komunikacji są rozwiązania mobilne. Dzięki naszym rozwiązaniom mobilnym i aplikacjom będziesz zawsze blisko swojego klienta. Podpowiemy, jak mobilnie zarządzisz pracą swoich pracowników lub lepiej rozdzielisz ich zadania. Projektujemy i dostarczamy rozwiązania, które klienci mają zawsze przy sobie – w swoich smartfonach. Operujemy zarówno na platformie iOS, jak i Android. Zoptymalizowana interakcja z użytkownikiem jest dla nas kluczowym parametrem.

Integracja systemów SOA

Wspieramy silnie rosnące organizacje w momencie, kiedy spójność danych oraz jednolity obraz klienta w wielu systemach staje się kluczowy. Przygotowując integrację systemów takich, jak CRM, billing, ERP, portale, kierujemy się podejściem opartym o model usługowy (SOA). Szczególnie skupiamy się na zapewnieniu wysokiego wskaźnika ponownego użycia powstających usług tak, aby platforma integracyjna przyczyniała się do optymalizacji, a nie zwiększenia kosztów utrzymania IT.

W fazie analizy pracujemy nad modelem kanonicznym, pomagając ujednolicić biznesowe widoki na dane w systemach. W mniej krytycznych przypadkach wdrażamy rozwiązania oparte o otwartą platformę MuleSoft. Dla Klientów wymagających maksymalnej wydajności oraz przepustowości platformy dostarczamy integrację w oparciu o narzędzia IBM Integration Platform.

Business Intelligence i BigData

Powiemy Ci, co zrobić z olbrzymią ilością danych o klientach. Doradzimy, jak wykorzystać tę wiedzę do podejmowania najlepszych rynkowo decyzji. Informacja w firmie, to jeden z najcenniejszych zasobów. Dlatego nasze modele biznesowe konstruowane są z wykorzystaniem hurtowni danych SAS Business Analytics. Przygotowujemy zasilania w warstwie ETL z systemów źródłowych, wspomagając się SAS Data Integration Platform. Dla dużych ilości nieuporządkowanych danych oferujemy sprawdzone rozwiązania BigData na platfomie Hadoop.

Analityka

Czas poświęcony na właściwe przeanalizowanie tematu owocuje na dalszych etapach prac projektowych. Dlatego faza koncepcyjna projektów ma dla nas szczególne znaczenie. Efektem naszej filozofii Think. Make. Go! są rozwiązania przemyślane i zgodne z oczekiwaniami.

Oferujemy usługi analityczne w zakresie:

  • identyfikacji wymagań
  • specyfikacji wymagań
  • mapowania wymagań na procesy biznesowe
  • wsparcia w zakresie przygotowania zapytań o ofertę oraz oceny merytorycznej ofert

Analizujemy również wzory zachowania użytkowników w kanałach internetowych. Sprawdzamy, na jakie bariery natrafiają użytkownicy i sugerujemy adekwatne zmiany w warstwach funkcjonalnych i UX.

SelfCare

Pomożemy zautomatyzować helpdesk w Twojej firmie. Doradzimy, jak zapewnić twoim klientom nieprzerwany, 24-godzinny dostęp do faktur i pozostałych informacji o wykorzystywanych usługach. SelfCare umożliwia klientom dostęp i zarządzanie interesującymi ich informacjami, w tym:

  • Ogólny podgląd informacji na koncie (dashboard)
  • Przeglądanie poszczególnych umów i danych finansowych
  • Wymianę danych w oparciu o predefiniowane formularze
  • Podgląd faktur oraz możliwość pobrania na komputer
  • Płatności online
  • Podgląd historii transakcji (dane dotyczące logowań, pobrania faktur, wysokości opłat) Nasze rozwiązanie dostępne jest w dwóch modelach: instalacji u Klienta oraz SaaS.

Zapewnienie jakości

Potrzebujesz wsparcia profesjonalnych testerów? Dbamy o jakość naszych rozwiązań, ale również pomagamy naszym Klientom w ich projektach. Nasz zespół Quality Assurance testował zarówno portale internetowe, systemy obsługowe, jak i jeżdżące po mieście pojazdy wpięte w społeczność kierowców. W naszej bazie znajduje się kilkadziesiąt urządzeń testowych. Naszym klientom pomagamy w takich obszarach, jak:

  • testy systemowe oraz testy UAT
  • testy integracyjne
  • testy wydajności
  • testy w terenie

Realizując testy dla Klienta, kierujemy się zasadą, aby testować sprytnie i zwinnie. Każdorazowo dogłębnie analizujemy zagadnienie, którego jakość mamy zweryfikować, ponieważ dla nas liczy się końcowa jakość produktu, a nie ilość przypadków testowych.

Kontakt

GRM

Doradzimy, jak zarządzać zadaniami pracowników w Twojej firmie. Z pomocą GRM (Geo Resource Manager) powiążemy ze sobą obiekty (urządzenia, miejsca), zadania oraz zasoby (ludzi lub urządzenia). Dzięki generycznemu modelowi systemu wprowadzimy scenariusze zgodne z potrzebami klientów.

Główne cechy GRM:

  • Zarządzanie zadaniami (przydzielanie i kontrola realizacji zadań)
  • Geolokalizacja
  • Role użytkowników (przydzielanie ról użytkownikom: supervisor, pracownik, klient)
  • Hierarchia obiektów (strukturyzacja pomaga dowolnie grupować i lokalizować obiekty na mapie)
  • Wsparcie dla różnych branż (skuteczne wsparcie w każdym rodzaju biznesu, gdzie zachodzi konieczność powiązania obiektów, zadań i zasobów).

GRM jest naszym własnym rozwiązaniem. Aplikacja wspierająca system pozwoli Ci np. śledzić ruchome zasoby firmy na mapie i z jej pozycji przydzielać im nowe zadania. To rozwiązanie idealne dla firm kurierskich, transportowych, czy realizujących prace serwisowe w terenie.

Kontakt

IBM Tealeaf

IBM Tealeaf CX to wiodąca w branży, elastyczna i wszechstronna platforma zbierania i analizy danych o interakcjach klientów i pracowników z aplikacjami sieciowymi, a jednocześnie główny „silnik” stojący za wszystkimi produktami z rodziny IBM Tealeaf. Dzięki temu narzędziu sprawdzimy, jak wykorzystywane są Twoje aplikacje. Pokażemy, czy są użyteczne dla Twoich klientów.

Wykorzystując IBM Tealeaf CX:

  • w czasie rzeczywistym przeanalizujemy wszystkie interakcje użytkowników serwisu WWW, aplikacji webowych oraz mobilnych
  • możemy dostarczyć informacje dla całej organizacji — od pionu marketingu i e-biznesu, poprzez obsługę klienta, aż po dział prawny.
  • Efektywnie zarządzimy danymi oraz skonfigurujemy reguły archiwizacji danych
  • przeprowadzimy wielowymiarową analitykę informacji o zdarzeniach w aplikacji,
  • zatroszczymy się o ochronę danych i prywatność.

IBM Tealeaf CX jest platformą dla następujących rozwiązań z rodziny IBM Tealeaf:

  • IBM Tealeaf cxImpact udostępnia wgląd w szczegóły interakcji klientów z aplikacjami webowymi, ujawniając obszary negatywnie wpływające na działalność biznesową; pomaga w wykrywaniu, ocenie znaczenia i rozwiązywaniu problemów oraz eliminacji potencjalnych przyczyn niezadowolenia klientów.
  • IBM Tealeaf cxView pozwala zdefiniować zestaw kluczowych mierników wydajności (KPI) oraz powiązanych z nimi raportów stanowiących system wczesnego ostrzegania o istotnych zmianach w metrykach interakcji z klientami oraz wskaźnikach utrudnień napotykanych przez klientów. Wspomaga on tym samym proaktywne zarządzanie i podejmowanie działań naprawczych, minimalizujących negatywny wpływ na działalność biznesową.
  • IBM® Tealeaf ® cxOverstat to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o podniesieniu użyteczności (usability) stron i aplikacji webowych. Udostępnia on intuicyjne wizualne narzędzia analityczne, takie jak mapy kliknięć (heat maps), podsumowanie efektywności odsyłaczy oraz analizy formularzy – z dokładnością do każdego pola.
  • IBM Tealeaf cxReveal udostępnia zapisy i historię działań klientów w serwisie WWW dla zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta (call-center, sprzedawcy, operatorzy czatu itp.), zapewniając im pełną wiedzę i wgląd w przyczyny problemów już w momencie kontaktu klienta z obsługą.
  • IBM Tealeaf cxConnect to zestaw narzędzi integracyjnych, pozwalających na prowadzenie wielokanałowych analiz zachowań klientów przez połączenie IBM Tealeaf z zewnętrznymi systemami analizy danych (business intelligence), narzędziami web-analytics oraz serwisami zbierającymi i analizującymi opinie i oceny klientów.
Kontakt

Testy A/B

Prowadzimy prawdopodobnie najbardziej złożone testy AB w Polsce. Kreujemy kompletne alternatywne ścieżki sprzedażowe – od prezentacji produktów, przez koszyk, dane osobowe i dostawy, aż do strony podziękowania za zamówienie.

Dzięki naszemu rozwiązaniu Abee TST w łatwy i szybki sposób możemy przetestować różne warianty Twojego serwisu internetowego. Pokażemy, które rozwiązania najlepiej spełnią założone cele biznesowe. Zaletami Abee TST są: działanie w chmurze i łatwość podmiany treści na stronach. Narzędzie to dostarcza pewnych danych dotyczących konwersji i skuteczności danego scenariusza testowego.

Pozostałe cechy Abee TST:

  • łatwość konfiguracji testów
  • ponowne użycia raz skonfigurowanego testu dzięki separacji względem CMS
  • nieograniczone możliwości edycji pozmienianych treści
  • możliwość zamiany zarówno pojedynczego elementu serwisu, jak i całej strony
  • obsługa dynamicznych elementów strony
  • monitorowanie w czasie rzeczywistym

Narzędzie jest szybkie do wdrożenia i intuicyjne w obsłudze. Nie wymaga angażowania Twojego IT – wystarczy wpięcie w stronę dostarczonego przez nas skryptu js. Proponujemy elastyczny model rozliczeń (oparty na opłatach abonamentowych). Użytkownicy Abee TST otrzymują od nas pełne wsparcie biznesowe w zakresie rekomendacji testów, konfiguracji wdrożeń, raportowania i analizy wyników oraz przygotowywania propozycji zmian na www na podstawie przeprowadzonych testów.

Kontakt

Projektowanie UX

Zadbamy o pozytywne doświadczenie klientów korzystających z Twojego serwisu. Strona internetowa musi być funkcjonalna, ale i dająca przyjemność, by użytkownik chciał do niej wracać. Nasze działania z zakresu UX opieramy na pięciu krokach:

  • Badania z użytkownikami - każdy projekt rozpoczynamy od określenia potrzeb konsumentów; możemy przeprowadzić dla Ciebie badania focusowe, sesje wywiadów pogłębionych, badania z użyciem eyetrackera;
  • Analiza webowa z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi, np. IBM Tealeaf;
  • Audyty eksperckie - zidentyfikujemy te obszary, które mogą negatywnie wpływać na funkcjonalność i konwersję;
  • Projektowanie - dzięki zebraniu twardych danych o zachowaniach użytkowników nasze rozwiązania webowe i mobilne są realnie dopasowane do ich oczekiwań;
  • Testy użyteczności - sprawdzamy koncepcje i założeń projektowe przed wdrażaniem za pomocą testów z użytkownikami i testów A/B na naszej platformie Abee TST.
Kontakt